hundtjejen

Alla inlägg under juni 2010

Av Jennifer - 30 juni 2010 14:37

Hej!

Nu är jag hos farmor och farfar för just nu jobbar mamma och pappa och ikväll ska dem på romerska.

För dom har fått ett prisentkort dit.

Men vi ska åka hem om ett tag och vara där tills dom kommer eller nått.

Jag skulle också följa med dit men prisentkortet var bara för två så jag kan inte följa med.

Jag vill också vara med någon kompis.

Och jag har försökt att få tag på Julia länge nu men hon har inte telefonen med sig värkar det som.

För jag har inte träfft henne på ett tag för hon har varit på Gotland i en vecka och jag har varit hos mormor och morfar i två veckor.

Så vi har varit i från varandra jätte länge nu för vi brukar vara med varandra jätte mycket och spesielt effter som vi är lediga.

 Jag har också några frågor till alla läsare.

1. Favorit mat

2. Favorit drika

3. Favorit efter rätt

4. Favorit film

5. Favorit bok

6. Favorit blogg

7. Favorit låt

Och här är mina svar på mina frågor:

1. Pizza

2. Sprite 

3. Daim tårta och jordgubbstårta

4. Vet ej

5. Vet ej

6. Min

7. Skaffa en annan tjej och några Lady gaga låtar

Av Jennifer - 29 juni 2010 11:44

Hej!

Jag ändrar Vekans blogg till Månadens blogg.

Och bloggen som är Månadens blogg den här månaden och nästa heter: http://lovely-me.bloggplatsen.se/.

 Gå in på vinnaren av Månadensblogg nu så kanske ni hittar något intressant där.

Det ska jag göra igen.

Kom håg att det kan bli din blogg som blor nästa

Månadensblogg så skika en kommentar där ni skriver att ni vill bli nästa Månadensblogg.

Skriv också in eran bloggaddres.

Av Jennifer - 28 juni 2010 19:48

Hej!

Sorry att jag inte har varit inne på länge.

Men jag har varit med min kusin Nikita och då har vi inte varit vid datorn så jag har inte kunat blogga.

Igår kom jag hem från mormor och morfars stuga.

Där jag har vait i ungefär två veckor.

Så det var skönt att komma hem igen.

Men nu måste jag gå ut hejdå.

Av Jennifer - 20 juni 2010 14:17

Hej!

Jag kom nyss till mormor och morfars stuga för vi har varit på loppis här i Hennan.

Jag köppte en cd-skivs hållare som jag tändker ha på mitt rum.

Jag körte också godis och en snäka.

Fast mormor betalade cd-skivs hållarsen.

Men godiset och snäkan betalade jag själv och det blev totalt 5kr.

Jag köpte godiset för 4kr och snäkan för 1kr.

och nu tändker jag blogga lite och spela spel på datorn.

Här kommer dagens låt:

Av Jennifer - 19 juni 2010 13:49

Hej!

Jag vet inte vad jag ska göra nu utom att blogga.

För Johan ska till Nikita och jag vill att Nikita ska komma men det vill hon inte.

För jag har varit hos henne i fyra dagar i rad och jag tändker inte säga varför Nikita inte vill komma för det skulle inte vara så snällt.

Idag ska ju Viktoria och Daniel gifta sig och det ska bli roligt att se.

Det ska också dli roligt att se hennes bröllops klänning.

Jag lägger in dagens låt.

Av Jennifer - 19 juni 2010 06:49

Hej!

Jag tändker börja ha mycke musik på bloggen nu.

Som nu kommer jag att lägga in ett eller några klip.

De här ska inte stå här igentligen men det får vara så nu.

Av Jennifer - 18 juni 2010 23:39

Hej!

 Här är en tjej som heter Frida Borg och sjunger This is my life.

Jag tycker att hon är jätte bra vad tycker ni?

Presentation

Hej och välkommen till min blogg.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur tycker ni min blogg är?
 Bra
 Sådär
 Dålig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards