hundtjejen

Alla inlägg under april 2010

Mig

Av Jennifer - 29 april 2010 17:03

Hej!

Det här är två kort på mig sen någon vinter förut.

Nu har jag inte lika långt hår som jag hade på bilden för nu har jag klipt mig.


Jag ska spara ut mitt hår igen för det är andra gången jag har klipt mig kortare.När den där bilden togs var det populärt att ha häng mössa.Inte för att jag följer modet men jag brukar ha såna mössor som är inne.Fast jag kanske inte har det märket som alla andra har men om het är häng mössa som är inne så har jag en son mössa som jag tycker är fin.Men kläder har jag som jag vill med.Jag har kläder som jag tycker är skön  . 

Hej

Av Jennifer - 28 april 2010 19:39

Hej!

Nu ska jag spela fiol sen ska jag säkert lägga mig.

Klasserna 4-6 på min skola ska vara lediga på fredag  .

För att vi ska vara på skolan på kvällen i mårgon.

Där ska vi visa våra föreldrar vad vi har jobbat med.

Av Jennifer - 27 april 2010 17:18

Hejsan!

Min enda tjej kusin har fått en kille som heter Edvin.

Dem går i 6-års i Talåsen båda två.

Nikita bor i Hennan som nästan ligger i Ramsjö.

Och Edvin bor nog i Talåsen men jag är inte säker.

Dem har varit ihop ett tag nu .

Jag har inte träffat honom men jag vill.

Det verkar som att kärleks historian har börgat ganska bra men det är frågan om hur den slutar.

Jag fick årder om att skriva om det här av min kusin som jag nys pratade med.


Av Jennifer - 27 april 2010 16:38

Hej!

Jag tänker börga svara på kommentarer nu.

Så från och med nu kommer jag att svara på era kommentarer.

I allafal när ni frågar mig något.

Av Jennifer - 27 april 2010 16:09

Hej!

Jag har några bild sen jag och min familj var i Thailand för ungefär ett årsen.

Vi hade två jätte roliga veckor där.

Jag vill gärna åka ditt igen  och ätta   och bada.

Ett tips för er som ska åka utomlans snart och inte vet vart så säger jag THAILAND men då ska man minst vara där i två veckor för annars käns det bara som att man är där i två dagar ungefär.

Det här är jag och min mamma som är med på kortet.


             

                                                  

                                                  

                                                  

           

Det här är jag i Thailand.

Av Jennifer - 26 april 2010 19:27

Hej!

Jag har en lille bror,mamma och pappa.

Mina föreldrar är inte skilda.

Min lille bror heter Johan och är 7 och snart 8år.

Min mamma heter Ewa och år 40 och snart 41år.

Min pappa heter Christer och är 41år(han har fylt i år vilket inte dem andra har).

Och jag heter Jennifer och är 10 och snart 11år.

Jag ska snart sätta in ett kort på mig och min lille bror nar han var nyfödd och jag var 2/1år.

Av Jennifer - 26 april 2010 15:57

Hej!

Om ni fick bästemma vad skulle ni heta då?

Jag skulle nog heta Rebecka,Hanna,Sofie eller Isabella.

För jag tycker att dem namnen är så otroligt fina  .

Fast nu heter jag Jennifer.

Det är konstigt för dem flesta tycker inte om det dem heter och vill heta något helt annat.

Av Jennifer - 26 april 2010 15:49

Vad härligt att se en skog.

Fast att gå själv i skogen skulle jag inte göra.

Törs ni gå själv i skogen?

Jag skulle kanske kuna det på vintern när dem flesta djuren sover.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur tycker ni min blogg är?
 Bra
 Sådär
 Dålig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards