hundtjejen

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Jennifer - 26 april 2010 19:27

Hej!

Jag har en lille bror,mamma och pappa.

Mina föreldrar är inte skilda.

Min lille bror heter Johan och är 7 och snart 8år.

Min mamma heter Ewa och år 40 och snart 41år.

Min pappa heter Christer och är 41år(han har fylt i år vilket inte dem andra har).

Och jag heter Jennifer och är 10 och snart 11år.

Jag ska snart sätta in ett kort på mig och min lille bror nar han var nyfödd och jag var 2/1år.

Av Jennifer - 26 april 2010 15:57

Hej!

Om ni fick bästemma vad skulle ni heta då?

Jag skulle nog heta Rebecka,Hanna,Sofie eller Isabella.

För jag tycker att dem namnen är så otroligt fina  .

Fast nu heter jag Jennifer.

Det är konstigt för dem flesta tycker inte om det dem heter och vill heta något helt annat.

Av Jennifer - 26 april 2010 15:49

Vad härligt att se en skog.

Fast att gå själv i skogen skulle jag inte göra.

Törs ni gå själv i skogen?

Jag skulle kanske kuna det på vintern när dem flesta djuren sover.

Av Jennifer - 26 april 2010 15:34

Jag längtar till sommaren när alla blommor har sagit ut.Gör inte ni det ?Vilken årstid/årstider tycker ni best om?Och varför.Jag tycker om både sommar och vinter.

Hem

Av Jennifer - 26 april 2010 14:40

Hejsan!

Festen var var jätte rolig och läskig jag ongrar verkligen inte att jag kom.

Josses mamma och en till som var där skrämde oss som var där.

Det börgade med att Vi sjung sing star och då gorde dem så propen gick.

Sen smälde dem balonger och allt så vi blev verkligen jätte rädd.

Stakars dem som inte kom på Josses fest.

Jag  sov hos Julia efter festen hos Josse.

Hos Julia åt vi godis och så lekte vi ute och hade jätte roligt.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkommen till min blogg.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Omröstning

Hur tycker ni min blogg är?
 Bra
 Sådär
 Dålig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards