hundtjejen

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Jennifer - 24 april 2010 10:43

Hej!

Just nu är jag med Julia min bästis.

Vi ska köpa present till en kompis som ska ha fest i dag.

Det ska bli spänande och roligt.

Kramar Jennifer

Av Jennifer - 24 april 2010 09:41

Hejsan!

Jag tycker att ni ska gå in och titta på dem här bloggarna:

www.emmabjooork.blogg.se

www.piggelintjej.blogg.se

www.piggelintjejenanniz.blogg.se

www.lakristjejenjuliz.blogg.se

www.hannaaahylander.blogg.se

www.alvastberg.blogg.se

och min så klat.

Kramar Jennifer

Av Jennifer - 24 april 2010 09:34

Hej!

Äntligen har jag fixat bakrunden.

Jag tycker att den är finare nu än den var förut.

Jag tycker också att ni kan tipsa vänner om min blogg.

Jag tycker att ni kan komma oftare och kommentera  .

Av Jennifer - 24 april 2010 08:16

Hej!

Min bästis heter Julia och vi har känt varandra länge.

Hon har en blogg som ni måste titta in på den heter:

 http://lakristjejenjuliz.blogg.se/.

Vi är ofta med varandra och hon blir nog glad om ni skriver en kommentar till henne på hennes blogg.

Har ni en bästis eller flera jättebra kompisar.

Svara genom en kommentar. 

Av Jennifer - 24 april 2010 07:26

Hej!

Det här är om omröstningen.

Ni får göra som ni vill med alternativen.

Om ni tycker att min blogg är dålig Så tryck det då.

Jag blir inte ledsen om ni tycker så men då kan ni i alla fall skika en

kommemntar där ni kan säga varför och om jag ska betra på något. 


Av Jennifer - 24 april 2010 07:09

Hejsan alla morgon piga mäniskor!

Är ni morgonig eller inte?

Jag är morgonpig på heljerna och som trötast när det är vardag.

Jag skulle vilja att det var tvertom.

Hur är ni?

Svara gärna med en kommentar  .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkommen till min blogg.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Omröstning

Hur tycker ni min blogg är?
 Bra
 Sådär
 Dålig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards