hundtjejen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jennifer - 23 augusti 2010 17:55

Här kommer en låt av Katy Perry:

Av Jennifer - 23 augusti 2010 17:06

Hej!

Idag började skolan som många vet.

Och efter som vi började i dag så fick vi glass(fast man blir ju lite bisviken efter som vi får en piggelin för vi harfått en liten tårtbit som var mycket godare).

Men vädret var iallafall braså vi hade tur så.

Och det var ju närvöst innan vi började men det gick.

 

Av Jennifer - 13 augusti 2010 15:21

Hej!

I tisdags den 10/8 så köppte mamma,jag och pappa en fiol till mig så nu behöver inte mamma och pappa betala hyra för fiolen som dom hyr till mig.

Plus att vi köppte ett notstsäll så nu behöver inte någon hålla i boken när jag ska tränna och det är jag jätte glad för.

  Jag har inen bild på min men jag ska försöka lägga in på den när jag kommer hem från mormor och morfar.

 

 

 

Och i dag ska min morfar,min kusin Kim och min kusin Nikita ha "kalas" tillsammans för släkt och vänner kan man säga.

Och på söndag ska en annan kusin som heter Neo ha kalas på Buspalatset i Hudik.

Av Jennifer - 6 augusti 2010 20:21

Hej!

Sorry att jag inte har gort några inlägg på jätte länge men jag har inte tängt på det når jag har sutit vid datorn så det ht inte blivit  .

Men jag ska försöka att komma ihåg det nu.

Och jag har inte kunnat lägga in nya bilder från mobilen för det gär inte och jag vet inte varför men jag ska säga till pappa så han får titta på det.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur tycker ni min blogg är?
 Bra
 Sådär
 Dålig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards