hundtjejen

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Jennifer - 7 maj 2010 15:34

Hej!

Jag sitter ofta vid    och ibland spelar jag  tv .

  Jag titar på  ganska ofta också.

 Jag tycker om att få  och att skriva .

 Det är roligt att    jag vill ha en egen kamera som jag får    med när jag vill .

Jag tycker jätte mycket om min   .

 Jag tycker om att spela  med   ´.

 Varför finns det  om det inte är bra att röka? 

Jag tycker inte om  .

 Jag tycker det är kul att  .  

 Jag tycker inte om när någon  åt mig.

Jag tycker inte heller om att andra    åt mig om inte jag skratar själv.


Av Jennifer - 7 maj 2010 15:19

Hejsan!

Jag tändker börga med veckans blogg.

Dem som vill vara med får skika en kommentar som ni skriver att du vill vara med i veckans blogg.

Och sen kan du skriva ner min bloggs namn så att ni kommer ihåg den.





Av Jennifer - 7 maj 2010 15:10

Är ni Twilight älskare?

Gå då in på dm här bloggarna: www.twilightsweden.se   www.emmabjooork.blogg.se  och www.vampirenight.bloggplatsen.se. Den första handlar bara om Twilight och den andra handlar om olika vampyr filmer.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Omröstning

Hur tycker ni min blogg är?
 Bra
 Sådär
 Dålig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards